dinsdag 10 februari 2015

{Boei} - end

Vandaag zag ik de nieuwe scrap uitdaging online komen bij de Cards and scrap challenge blog.
En laat ik net mijn werkplekje weer wat opgeruimd hebben (manlief vond het echt niet kunnen, al die troep.  "Maar liefje" begon ik,  "snap je dan niet dat het geen troep is, maar dat ik overal ideeën heb liggen...... " diep in mijn gedachten wel wetend dat hij ergens gelijk had). En met een opgeruimd bureau (zeg maar 2)  scrapt het veel fijner.

Dit is mijn layout geworden met de uitdaging: washi tape:




Straks nog maar even verder met opruimen, want mijn vloer word vaak ook gebruikt als de grootste plank om spullen op te zetten. 

Fijne dag!

Groetjes,

Wendy

7 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi hoi
Wendy jij ben lekker snel .top hoor.
Erg leuke lo heb je gemaakt. Erg leuke titel heb je gebruikt.
Super dat je meedoet bij cards and scrap
Gr thamar

Ans zei

Leuk gedaan zo! Mooie layout!

Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

Liefs Ans

Petra zei

Mooie layout geworden. Ik vind zelf een opgeruimde werkplek ook altijd fijner werken hoor. Maar je hebt gelijk: het is geen troep, maar een berg ideeën ;-)

stieneke zei

Leuke lo en leuke titel.
Groetjes Stieneke.

stieneke zei

Heb even op je blog wezen snuffelen en ben volger geworden.
Groetjes Stieneke.

Minke Brattinga zei

Mooi rustig layoutje heb je gemaakt! Leuke foto en de titel erbij, klopt helemaal. Je moet er maar opkomen!
Leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S.
Groetjes, Minke

M@risk@ zei

Geweldige titel op een mooie layout met leuke details. Gezellig dat je mee hebt gedaan met de challenge van C&S. Groetjes Mariska